Slayt


Fatih Murat Arsal Kara Gönül Çelen ZORAKİ KOCA ŞAHANE GELİN & FATİH MURAT ARSAL Harlequin Kasım Ayı Kitapları Karanlığın Efendileri Fatih Murat Arsal BENİ BIRAKMA

27 Ağustos 2013 Salı

Müzik Ruhun Gıdası Diyoruz ve Başlıyoruz :)


Müziğin hayatımızdaki yeri anlatmakla bitmez sayfalara da sığmaz :) Fakat kitapla harmanlamak apayrı bir güzellik katıyor insanın ruhuna bence.

Kimi sessiz sakin ortamda sever Kitap okumayı kimi için hiç fark etmez sevdiğim kitap olsun her yerde okurum der :).
İlk zamanlar bende sessiz ortam tercih ederdim kitap okumak için fakat sonra Klasik müzik eşliğinde okumaya başladım kitaplarımı :) Özellikle akıcı romantik aşk kitaplarımı. Daha sonra okuduğum kitapların türlerine göre müzik seçmeye başladım hatta aslında uzun zamandır dinlediğim fakat sadece kulak aşinalığım olan bende fazla yeri olamayan parçalar yeri geldi kitap da ki sahnelerle öyle özdeşleşti öyle farklı anlamlar kazan dı ki zihnimde hiç alakasız bir yerde o parçayı duyduğumda direkt özdeşleştiği hikaye ve sahne gözümde canlanır hale geliyor. Bu şekilde belirli tarz kitaplarla ve hikayelerle özdeşleşmiş bir çok parçam var :).
Kesinlikle Herkese Tavsiye Ederim

Mesela Historical Romans okuyorsam kesinlikle Klasik müzik dinlerim

Favorilerim : 





Mitoloji içerikli olan P.C Cats - Tanrıça Serisi'ni okurken aşağıdaki parçayı başa sarıp sarıp dinledim :)


Ve daha bir çoğu. 

***


Müzik Kitaplarla birleşince çok daha renkli ve canlı bir dünya çıkıyor ortaya herkese tavsiye ederim :)




Beni Youtube de Takip Edebilir Listelerimi İnceleyebilirsiniz. 








                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan parmaklarınız Dert Görmesin :)