Slayt


Fatih Murat Arsal Kara Gönül Çelen ZORAKİ KOCA ŞAHANE GELİN & FATİH MURAT ARSAL Harlequin Kasım Ayı Kitapları Karanlığın Efendileri Fatih Murat Arsal BENİ BIRAKMA

20 Ekim 2013 Pazar

Asya Fanatikleri Kasırgasına Bir Kurban Daha ( Ben )

Merhabalar :)
Söze nereden başlamalıyım nasıl başlamalıyım bilmiyorum :)  Aklımdakileri genelde sıcağı sıcağına daha iyi yansıtabilen biriyim, araya zaman girince neyi nasıl toparlayacağımı bilemiyorum.

ALLAH'ım sana geliyorum diyorum ve başlıyorum.

Yaklaşık 1,5 sene önce Kore Dizileri ve Müzik Grupları çılğınlığından haberim oldu, ki mazisi çokkkk gerilere dayanan bir bir fanatizmmiş bu.
Ben nerede yaşıyorum acaba diyorum şu an uzayda felanmı . ama genellemeye bakıncada gerçekten içten içe yayılan sinsi bir hastalık sanırım bu çünki etrafımda arkadaşlarıma bahsettiğimde haberi olmayan bir okadar insan var fakat etkinliklere bakınca ortalık yıkılıyor :) sanki gizli bir Tarikat misali yayılmış büyümüş bir Hayranlar ordusu var ve FaceBook sayesinde daha fazla kişi bundan haberdar oluyor.

İlk olarak 1,5 sene önce Canım kankam arkadaşım Tuba dan öğrendim bu dizileri.
Hiç abartısız sabah 4 lere kadar dizilerini izler bana anlatırdı bende ona deli muamelesi yapardım :).
Bana Kore ünlülerinin resimlerini gösterdiğinde; :) Gülümseyip, Bunların hangisi kız hangisi erkek ? diye dalga geçerdim üstüne üstlük :d Erkekleri kız gibi parlak bakımlı ve süslü gelmişti bana . Birkaç dizi izlemeye çalıştım fakat tarzları çok durağan geldi ve daha birinci bölümü bitiremeden bıraktım :) Sanırım biraz fazla ön yargılı yaklaştığımdan anlayamadım diziyi.

Daha sonra, birkaç ay önce hasta derecede Kore Fan'ı olan kuzenimin ısrarları neticesinde bir ankete katılıp Cemal Reşit Rey Konser Salonunda K-POP dans ve şarkı yarışması'na davetiye kazandık ve izlemeye gittik
Not: Kuzenim de Acaip derecede korelilere benzer ama hep bu konuda tartışırız nedense benim daha çok benzediğimi idda ediyor ama haklı olan benim! :).

Yarışma sonunda Nu'Est Müzik gurubunu izledik ve benim bilinç altımda burdan itibaren küçük kıvılcımlar çakmaya başladı.. Sürekli gülümseyen suratları Samimi tavırları sayesinde bu insanlara sempati duymamak imkansız:) Asyalıları oldum olası hep sempatik bulmuşumdur zaten ve severim

Sonrasında kuzenim hep Music Bank K-Pop festivalnin hayalini kurdu fakat biletler oldukca pahalıydı.
Daha sonra N11 Alışveriş Klubunun bir yarışmasına katılarak Kuzenimin yoğun isteği ve benim becerim sayesinde  çift kişilik bilet kazandık :) ve Rüya gibi bir konser yaşadık . Ben normalde Yerli Müzik çok fazla dinlemediğimden konser ortamlarını sevmem ve sırf kuzenime eşlik etmek için gittim konrsere ama Aman Allahım :) Ne muhteşem bir ortamdı tamamen mest oldum  hatta Konser öncesi Kafeteryada birşeyler atıştırırken Garson aynen şöyle dedi " sabahtan beri hiç durmadık, J-Lopez konserinde bile böyle olmamıştı"

Bundan sonra Kore Müzik guruplarına olan merakım arttı birkaç fawori gurubum oluştu derken :) kuzenimin isteği üzerine sırf vakit öldürmek için Playful Kiss dizisinin ilk 2 bölümünü izledik ve Bilinç altımdaki kıvılcımlar dahada hararetlendi  ve bir oturuşta 4-5 bölüm dizi izlemeye başladım.

Kendimi durduramıyorum :)  Kız gibi dediğim oyunculara hayranım ve fellik fellik dizi araştırıyorum :) her diziyle yeni oyuncular keşfedip hayranı olduğum ünlü listesini genişletiyorum

Ama kalbimin baş köşesi herzaman ♥ Kim Hyun Joong & Lee Min Ho ♥ ya ait olacak .

Gülümsemenin en çok yakıştığı insan ama İnsan mı başka bir şeymi bilmiyorum :)  ben bu kişiye İnsan diyemiyorum başka bir varlık kesin bu.



Ve Min Hom :) Boyuna posuna bitiyorum. Her hali ayrı karizma Buklelerine kurban olduğum♥
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan parmaklarınız Dert Görmesin :)