Slayt


Fatih Murat Arsal Kara Gönül Çelen ZORAKİ KOCA ŞAHANE GELİN & FATİH MURAT ARSAL Harlequin Kasım Ayı Kitapları Karanlığın Efendileri Fatih Murat Arsal BENİ BIRAKMA

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Fısıltı ( Hush Hush Serisi -1 )



Kitap okumaya başlamamın dönüm noktası :)... Okuduğum ilk Fantastik roman ve seridir kendisi.
D&R da arkadaşım için Tarot kartları ararken, cildi dikkatimi çektiği için arka kapağını okudum ve bir merak aldı gitti beni :) Düşmüş Melekler! Gelde merak etme. Eve döner dönmez ilk işim araştırmak ve yorumlara bakmak oldu, 1 ci kitabı sipariş ettim gelir gelmez de okumaya başladım ve işte o an herşey değişti ♥ 
Kitabı elimden bırakamadım ve biter bitmez Çığlık ve Sesizlik kitaplarını beraber sipariş ettim. 
Kesinlikle okunması gereken bir seri. Şiddetle tavsiye ediyorum.



“Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum… biri hariç. Yeni öğrenci… Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu…

Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu.”
* * *
Nora Grey babasının kaybından sonra insanlara güven sorunu duymaya başlayan, arkadaşı Vee’nin aksine erkeklerle ilgilenmeyip iyi bir üniversite hedefi olan bir kızdır. 
Bir gün biyoloji öğretmenleri herkesin partner değiştirmesi gerektiğini düşünür ve Nora’yı okula yeni transfer olmuş olan ve hiç kimseyle doğru dürüst konuşmayan Patch’le partner yapar.
 Patch, Nora’nın şimdiye kadar gördüğü en garip insandır ve bu onu korkutuyordur.
Zamanla ortaya çıkan ilginç ve tehlikeli gerçekler ile Nora kendini inanılmaz olayların ortasına çekilirken bulur ve tabi Patch'ede . 


Ah Patch :) Bu  asi ve kuralsız düşmüş meleğe kapılmamak elde değil...


Patch: Sana geçen yıl okula gitmediğimi söylüyorum.
Nora: Okul kaçağı mıydın?
Patch: Bir sır ister misin? Ben daha önce hiç okula gitmemiştim. Bir sır daha. Sandığım kadar sıkıcı değilmiş. Yalan söylediğimi sanıyorsun.
Nora: Daha önce okula gitmedin? Hiç? Bu doğruysa -ve haklısın, doğru olduğuna inanmıyorum- seni bu sene gelmeye ikna eden ne oldu ?
Patch: Sen.
Nora: Bu gerçek bir cevap değil.
Patch: Gözlerin, Nora. O soğuk, soluk gri gözlerin şaşırtıcı derecede dayanılmaz. Ve o öldürücü dolgun dudaklar...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan parmaklarınız Dert Görmesin :)