Slayt


Fatih Murat Arsal Kara Gönül Çelen ZORAKİ KOCA ŞAHANE GELİN & FATİH MURAT ARSAL Harlequin Kasım Ayı Kitapları Karanlığın Efendileri Fatih Murat Arsal BENİ BIRAKMA

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Fatih Murat Arsal Aşkına!

                                           

Yaklaşık 2 yıl kadar önce kitap okuma aşkım patlak verdikden sonra Aşk Romanlarına karşı bir zaafım -olduğunu keşfettim ve bu arayış beni Historical Tarz da ki romanlarla tanıştırdı.
Ve birçok ünlü yabancı yazarın Best Seller olmuş kitaplarından tutun da bilmediğim sırf yorumlara ve birkaç satır ve tanıtım yazısına kapılıp bir sürü kitapla doldurdum kütüphanemi :)

Bazı guruplarda yerli yazarlarında kitapları yorumlanır tanıtılırdı ama nedense beni hiç çekmediler-
Türk yazardan tutkulu aşk romanımı okunurmuş! diye düşünürdüm.
Yerli mekanlar Türk isimleri sanki çok yavan çok zevksiz bişi olur gibi geliyordu bana-
Taki yine facebook da bir kitap grubunu dolaşırken Fatih Murat Arsal'ın ANLAŞMA isimli kitabının paylaşıldığı bir bölüm sayfasına deng gelene kadar :) Okadar canım sıkılıyordu ki  bir iki satır  okuyayım bari bakalım neymiş bu derken bir fırtınaya kapıldım resmen ve bambaşka bir alemde buldum kendimi :).
Aynı gün içinde yazarı araştırıp nekadar kitap yazdıysa ki bunların çoğu PDF formatlı E-Kitaplar dı -
Hepsini indirdim ve 1 hafta içerisinde yalayıp yuttum :) Ama yok böyle bir heyecan yok böyle bir akıcılık.
Karakterlerin hepsine aşık oldum ama Tamerin yeri çok başka benim için :) E-Kitapların ardında basılan 2 kitabı olduğunu öğrendim ve anında onlarıda spariş edip gelir gelmez okudum .
Fatih hocam iyiki varsınız iyiki yazıyorsunuz :) .... Umarım bizi bol bol yeni ve güzel hikayelere boğar :)..


Hikayeleri,  Karakterleri 

E-Kitapları:
Anlaşma : Merve, Yavuz   
Kusursuz Plan : Ebru, Selim   
Beni Bırakma : Gamze, Akın  : Kitap olma yolunda :)
Ismarlama Bebek : Vildan, Turgut   
Çığlık : Belen, Boran  
Zoraki koca-1 : Gülay, Osman 
Zoraki Koca-2: Tuğçe, Karahan ( Kara ) 
Zoraki Koca-3: Ecrin, Ateş  

Kitapların E-Kitap ( PDF ) indirme Link'lerine Buraya Tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Not : Kitap baskısına hazırlanan bazı hikayelerin linkleri kaldırılmış.



Görsel https://www.facebook.com/FatihMuratArsalFan   Alıntı.





Basılan Kitapları



Nefretten SonraNatalia, Tamer

Bir insandan ne kadar nefret edebilirsiniz?
Onu kendinize aşık edecek kadar mı?
Sonra terk edip gidecek kadar mı? Peki, tüm nefretinize rağmen...
Artık onsuz duramıyorsanız? Natalia babasının intiharı ile-

Bir Türk'e emanet edildi. Çünkü babası, ölmeden birkaç saniye önce yazdığı vasiyetinde, Tamer Karlıbel'i kızına vasi tayin ettiğini yazmıştı. Fakat intiharından birkaç dakika önce sadece kızına söylediği çok önemli bir şey daha vardı. “Natalia…Seni seviyorum kızım… Beni asla unutma… Ondan intikamımı al…”Ve Natalia yaşadığı dehşetten sonra bu yakışıklı ve tehlikeli adamdan artık ölesiye nefret ediyordu. İntikamın tatlı sularında yüzmek için Yunanistan’dan Türkiye''ye gelmesi ve bu isteksiz adamın koruması altına girmesi yeterliydi. On beş yaşındaki bir kız için intikam amaç olunca, araç olarak güzel yüzünü ve çekici fiziğini kullanmaktan çekinmedi. Babasının sahip olduğu her şeyi acımasızca alan bu adam, belki Natalia''nın bedenini de alabilirdi, ama… kalbini asla! YA DA ÖYLE SANDI...








Seni Sevmek İstemedim Pınar, Doğan
Yeşil gözlü gizemli adam, o yaşına kadar pek çok güzel kadın görmüştü.
Ama Pınar kadar güzelini, mücadelecisini, vahşisini görmemişti.
Ve onu istediğine karar vermesi birkaç saniyesini almamıştı.
Pınar ise bu uzun boylu ve tehlikeli kokan adam kadar cüretlisini hiç görmemişti.
Ondan ilk andan beri hiç hoşlanmamıştı. Hoşlanması da gerekmiyordu.
Ne yazık ki modern zorba onu istiyordu ve elde etmeye kararlıydı.
Güpegündüz kaçırılacağına ise asla inanamazdı.
Ailesini zor durumdan kurtarması karşılığında adam ona el koymuştu.
Bu çekici adama karşı seçenekleri sınırlıydı…
Ya evlenecek… ya da bir süreliğine onun sevgilisi olacaktı.
***
“Çok basit!” diye mırıldandı Doğan
“Kurtulmanıza karşılık… istediğim tek şey güzel KARDEŞİN”
***
Deniz güldü. Acı ama samimi bir gülüştü. “ Benden nefret edecek…
Ve senden de! O asla affetmez! En ufak bir fırsatta hayatımızı cehenneme
çevirmeye çalışacak… İntikam alma hırsı asla sönmeyecek!”
***
“Senden hep nefret edeceğim diye fısıldadı Pınar.
Çaresizlikten gözleri iyice sulanmıştı ama ağlamayacaktı. Ona bu lüksü vermeyecekti. “ Her gün
bunu yüzüne karşı söylemekten mutlu olacağım… Anlıyor musun?
Senden tüm kalbimle nefret edeceğim!”







Yalnız Gözlerin için Güney, Tahir
Sevgi nelere engel olabilir?
Acı dolu bir kalbin ilacı olabilir mi?
Gizemli bir adama olan öfkeyi yok edebilir mi?
Peki ya bitmez sanılan bir nefretin verdiği sızıyı dindirebilir mi?
Tutkuyla harmanlanan nefretin çöküşüne,
Sırlarla harmanlanan sevginin mücadelesine şahit olun…
Kazanmanın hüznünü, yenilmenin güzelliğini hissedin…
Mavi gözlerde kaybolan bir adamın aşkı için direnişini okuyun…
Ve acılı bir kadının adım adım sevgiye boyun eğişini görün!
Gülümseyeceğiniz, hüzünleneceğiniz ve sonunda mutlu olup keşke bitmeseydi diyeceğiniz bir FMArsal romanı…













Bu Güçlü, Cesur ve Dağ Gibi Adamlara Aşık Olmamak İmkansız :)


Fatih Murat Arsalın kitaplarıyla tanışmayanlar varsa vakit kaybetmesinler ve bir an önce okusunlar.






Yazarın Facebook Fan Sayfası'nı Buradan takip edebilir yeni kitabıyla ilgili bilgilerden haberdar olabilirsiniz.

Yazarın henüz Kitap baskısı yapılmamış olan hikayelerinin bazılarını 
E-Kitap olarak Bu Link'den indirebilirsiniz.

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan parmaklarınız Dert Görmesin :)