Slayt


Fatih Murat Arsal Kara Gönül Çelen ZORAKİ KOCA ŞAHANE GELİN & FATİH MURAT ARSAL Harlequin Kasım Ayı Kitapları Karanlığın Efendileri Fatih Murat Arsal BENİ BIRAKMA

6 Ekim 2013 Pazar

Ben Yaptım! Ben Yaptımmm! :)

                             Merhabalar yeniden :) 

Zavallı bloğumu çok yalnız bırakıyorum ama elimden gelen birşey yok işten artan zamanımda hobilerimle vakit geçirirken bloğumu biraz ihmal ettim biliyorum :( 
bu yüzden bu gün ki küçük maharetimi burda paylaşmak istedim. 

Kitap aşkı damarlarıma yayıldıkdan sonra kitaplar ile ilgili herşey dikkatimi çeker oldu .
En çokda minyatür kitaplar ile yapılan takılar.
Küpe, Kolye, Bileklik, Çanta süsü vs.  ve sizin hayal gücünüze bağlı daha birçok aksesuar .

Sonunda bu gün sonunda  aşka gelip uzun zamandır denemeyi istediğim bir şeyi yaptım.
Oldumu ? Oldu valla :) ilk denemem için bence gayet iyi.

Bakalım sizler ne düşüneceksiniz ?



Kullanmadığım eski eski kol çantalarını saklıyordum, bir gün bir şekilde bunları kıyafet süslemelerinde kullanmayı planlıyordum.
:) Sonra bu Minyatür Kitap aksesuarları görünce anında bir ışık yandı aklımda.
Bir dönem Takı Tasarım kursuna gitmiş olmamın da faydasıyla 
elimde bulunan malzemelerle işte ortaya bunu çıkardım :)



Minyatür Kitap Takı:
Resimli yapım aşamaları için Tıklayın :)

2 yorum:

  1. Bayıldımmmmmmmm! Çok güzel , emeğine sağlık. Yapıp satıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrrr... Henüz ilk denemem :) ama farklı şekillerde de yapmayı planlıyorum. Talep olursa satabilirim :) yada belki hediye de verebilirim... Takı tasarım kursundan kalma malzemelerim var biraz bakalım ortaya neler çıkıcak :)

      Sil

Yorum yazan parmaklarınız Dert Görmesin :)