Slayt


Fatih Murat Arsal Kara Gönül Çelen ZORAKİ KOCA ŞAHANE GELİN & FATİH MURAT ARSAL Harlequin Kasım Ayı Kitapları Karanlığın Efendileri Fatih Murat Arsal BENİ BIRAKMA

31 Temmuz 2013 Çarşamba

DEĞİŞİM BAŞLASIN!

                 Kültür Dünyayı değiştirebilir. 
      Kitap ise,İnsanı.

Geç keşfettiğim okuma sevdası ile kendimi tamamen kitap sevgisine verdiğim son iki yıl da bir sürü blog gezdim ve kendi blogum aklıma geldim :) Niye boş boş dursunki ? dedim ve başladım yavaş da olsa değişime!

Tamam çok iyi bir blogger değilim, belki olamıcam da ama en azından ayırabildiğim vakit içerisinde burayı içimden geldiği gibi düzenlemeye karar verdim. Havadan sudan, çoğunlukla Kitaplardan dolup taşıcak inşallah zamanla :) .


                                                           DEĞİŞİM BAŞLASIN!

Okumak Okumak ve Okumak istiyorum sadece :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan parmaklarınız Dert Görmesin :)